Wednesday, November 11, 2009

Sayang nya Mama Kt Kamu..

sayang sangat la mama ni kt kamu, Asyraf.

susah betul nk gambarkan perasaan mama ni melalui kata2..
mama x pandai.
cuma mama harap, nanti kamu besar,
jadi lah org yang berguna, bleh diharap utk mjaga adik2 mu dgn baik & buat mama n daddy bangga..
jangan sesekali lupa kt kami ni nanti :
MAMA & DADDY MU.


wargh..!!
gambar ni aku amik time subuh tadi..
masa aku tgh bz kemas2 & gosok2 kain kt bilik tengah,
time ni jugak la si Asyraf ni nk sibuk jugak..
kekononnya nk tolong aa..
tp, aduyai.. tolong cara dia la --> mmg kena sabar byk2.
sbb x tau nk wat camner lg dah sbb geram punya pasal...
cakap 'jangan', pastu dia bleh ajuk balik kt aku, "angan!" sambil sengih2 ngan muka yg x bersalah tu,
aku pun capai hp aku yg mmg dkat ngan aku, terus snap gambar ni,
sebagai bukti budak busyuk masyam ni yg suka bangun awal subuh, kaco mama dia yg sibuk wat macam2 time tu, smbil sengih2, terasa diri ensem sgt, cam daddy dia.
iiieee..!!! cium karang! 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails