Thursday, September 2, 2010

huh?? kes buang bayi lagi??



hihi..
mana ada..
bayi ini sangat disayangi dan dijaga dengan baik oleh semua insan di sekelilingnya..

namanya Alya Batrisyia binti Akmal Adlin.
anak adik laki aku.
ini adalah sesi pembulian beramai-ramai oleh kami (aku, lil' sis & mak aku) hehe..
saje nk meringan2 kan pala otak lepas penat ngemas rumah yg baru kami ni.

bukti?
sila tengok tangan yg sibuk amik gambar guna tepon tu. hehe..


tetiba tengok cam Yaya selesa plak duk dalam kotak tu. hahaha..!!

lil' bro!! anak dara mu dah smpai dah rumah angah.
bila lak mama & ayahnya nk datang plak?
hehe..

8 comments:

.::Lynn::. said...

sporting jea dia kena buli... comel

Diamilikku said...

budak2 kena buli relax je..cuba letak kita dalam tu..pastu buat mcm kita buat kat budak2..confirm bebel macam2 kan..hehehehhe

aSmiDar said...

huhuhu...ade ke orang nak buang bayi comel lote gini..

hehe
xsamapi hati dah kot tgk die syum ...huhu..comel

ann @ hatiberbunga said...

lynn > hehe..

su > hahaha..!! betul!betul! bebel plus ngan memek muka yg super best. hihi..


asmidar > tu la nyer. sayang sgt kt dia ni..

nur kamalah said...

ahaha..anakku tuhh kecian alya kene masuk kotak

Em's Family said...

comelnyer!!!geram tengok.. baby macam ni tak de nyer orang nak buang, orang bawak lari lagi ade

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

comei.. sian plk tgk dia relek jer duk dlm kotak tue...

Elin said...

hihii..tomei2..baju alya tu macam afrina...hikhik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails