Monday, September 20, 2010

raya 2010


tahun ni balik beraya kt kampung en.hubby kt ketereh, kelantan.
best giler rasa dpt beraya kt sana.
lain sket dr beraya kt kg sendiri.

tp yg sgt2 x bestnya..
x dpt nk bergambar sakan macam raya tahun sudah.
sbb en.hubby & adik beradiknya tak kemaruk sgt bergambar macam famili ku - pantang dpt chan, harus posing sakan. ekekek..
nway, ni a few gambar yg berjaya jugak di snap semasa kami di sana.

enjoy!

maaf zahir batin, daddy... 
nak duit raya!!

gambar kami berempat :
cabaran yg super besar nk ajak bergambar berempat nih.
en.hubby ler mmg jenis liat nk ajak bergambar.
mahal beno muka tu, gamaknya, ngalahkan brat pitt :P
ditambah dgn karenah anak2 yg pelbagai..
rasa nk nangis jer. huhu..

raya tahun ni, Ayra dah bleh berdiri dengan sendirinya!
jalan je blum. baru 4, 5 langkah. hehe..

fuh! Asyraf punya la suka main bunga api ngan sepupu2nya.
bleh dikatakan 3 malam berturut2 dia sibuk main bunga api tu.
siap nyanyi lagu "samat ayi aya! samat ayi aya!" ahaks!
 

raya kedua. 
tema : MERAH la plak..


ini budak aa..
nakal camne skali pun...
sangat sayang ooo..dia ni..

guardian angels si Asyraf :
ringan sket nk jaga Asyraf dengan adanya anak2 kakak ipar ku yg setia ini.
Nurul & Ain (Asyraf sebut,  "angin". singkatan dr "kak ain" kot..)
nway.. tima kasih, sayang!

7 comments:

Fieza79 said...

liat begamba pon janji ada jgk tu...ok la tu..asben kita skrg dh ok...kalo dulu bkn main ssh nak di ajak begamba...dh tekena penangan blogger tegar ni..heheh

mama2nur said...

sama la kite.. klu turun raya kat kg hubby, mesti kurang gambar..

mamalieyna said...

susah2 bergambo pun, kiranya ada jugak ni..hehe..ok dah ni..^_^

notti netti said...

heheh biasalah tu...kita sakan bergambar..bila masuk bab suami...slooowwww je nak bergambo...

ann @ hatiberbunga said...

wargh..!! nasib ler dpt laki x suka bergambo ni.. huhu..

aritu nk paksa belikan kamera pun liat. nasib baik kerana sayang, diturutkan jua kamera baru itew. hehe..

Diamilikku said...

perempuan memang pantang jumpa kamera..nampak org nak candid terus posing..tapi lelaki kalau..banyak gambar candid ahh..nak suh posing jenuh

EiJa ZaQuaN said...

wah tema biru..comeynya ayra..

btol tu..eija pun pntg nmpk kamera..msti nak pose..hehehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails