Wednesday, September 22, 2010

Sweet & Cute Baby ‘Exploration Time’ Contest


tetiba rasa gatal tangan nk join contest lagi.
kali ni, nk nyibuk kt contest anjuran mamalieyna plak.

Sweet & Cute Baby ‘Exploration Time’ Contest


makanya, 
aku nk pertaruhkan gambar Ayra yg ni lah, bleh?

NAMA : AYRA SAFIYYAH
UMUR : 9 BULAN

si Ayra ni kan.. mmg tak bleh tengok aku kt dapur.. harus dia nk nyibuk skali tiap kali aku nk masak. pulak tu dia ni mmg obses dgn segala jenis plastik.. hasilnya, tengok la apa dah jadi kt dapur aku dlm masa 15 minit sahaja. abis bertabur dengan plastik2 beg yg aku simpan kt celah peti ais dapur aku tu. pulak tu, dia bleh wat muka inesen gitu.. mmg tak jadi dah marah. Ayra.. Ayra.. hihi..

nak join??
ha.. jom klik SINI.
due : 20 Okt 2010


1 comment:

mamalieyna said...

wokey..dh cek n LULUS! ^_^

Tq for joining!

sweet..good luck cayang! ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails