Monday, September 20, 2010

RAYA LAGI : kt rumah makcik en.hubby kt Johor plak


oleh kerana tahun lepas kami dah beraya sakan (raya puasa & raya haji) ngan famili aku..
--> kes khas, ok!! sbb time tu aku tgh tunggu hari nk bersalinkan Ayra yg akhirnya kuar 3 ari lepas raya haji 2009.
makanya tahun ni turn en.hubby plak nk beraya sakan ngan famili dia.

lepas minggu raya (jumaat - ahad) tu kami balik beraya kg. en.hubby kt Kelantan..
ujung minggu lepas plak, kami balik beraya kt kampung en.hubby (belah abahnya plak) kt Benut, Johor.
sangat superb beraya kt sana.
semua umah yg kami pegi, kami 'dipaksa' makan makanan berat (nasik, mee, dsbnya.)
almaklumla.. orang jawa.. sgt mementingkan tetamu, ok! ;)

dari umah sedara-mara kt Benut hinggalah ke umah kengkawan kt JB, abis kami jelajah.
best!best!best!
(duit raya the kids pun masyuk giler.. hehe..)

tp entri kali ni, aku nk tayang gambar yg aku snap (aku je la photog tegar dlm famili kecil aku ni..) kt umah makcik En.Hubby kt kampung sana.
sgt cantik view nya..

see..!!

Asyraf punya la hepi.
bleh pegi sana.. pegi sini..
explore sana.. explore sini.. 
:D

my 2 heroes..

kami bertiga lak!

Ayra pun sama sibuk meng explore beranda rumah makcik en.hubby ni.

siap panjat2 tangga lagi. 
dengan bungkusan kitkat setia ditangan. hahaha..!!

en.hubby tgh bermesyuarat ngan pakcik makcik kt dlm umah.

aku paling suka gambar kami ni.. ;)


fuh!
giler lasak the kids ni!
nk ajak bergambar pun duk menggeliat. ahaks!

last but not least..
Altis kesayangan kami.
cantik, kan Altis tu duk kt laman yg menghijau, gitu??

ok. tu je.
lain rumah, aku citer dlm entri lain aa..
entri ni dah penuh. :)

3 comments:

.::Lynn::. said...

benut? lynn balik pontian.. dekat jea

ann @ hatiberbunga said...

erk! ye ke? awat x roger? harus singgah next time ni. ;)

mamalieyna said...

cantik la rumah gini..ni baru kampung punya style! ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails