Wednesday, February 16, 2011

cubaan utk jogging...

hmm.. 
korang rasa kukuh tak, alasan klau aku ckp..
aku x dpt eksersais sbb ada anak kecik?
musykil jugak, kan?
walhal org lain, ok je. hehe..

nasib baik atas kegigihan kawan baek aku nan sorang ni, di mana, tiap2 ujung mgu je, confirm ajak aku jogging sama, akhirnya sampai jugak aku kt padang tempat keja aku tu pagi ujung minggu lepas di mana niat asalnya adalah utk berjogging.
PLUS, with the kids, of course. 
(tak sampai hati nk susahkan en.hubby yg menjelang subuh baru tdo..)

hasilnya,
berjaya jugak la aku BERJALAN mengelilingi trek tu TIGA kali
and ofcourse ditemani dgn askar2..

 (gambar, kidnap dari blog kawan baek nan sorang.. hehe..)

bagus jugak! 
kawan baek aku nan sorang ni bleh bakar lemak lebih skit dgn jogging pelan2 separuh trek smbil dukung si Ayra tu! hihi..

dah penat, lepak2 jap kt tepi smbil wat gaya suka hati depan fotografer cilikku, Asyraf..

terima kasih, Ameer.. sbb tolong jaga Asyraf.. ;)

konklusi, 

ini bukan jogging nama nya..
ini makan angin. hihi..




3 comments:

aanie said...

hehe...BERJALAN pun ok gak tu...yg penting semangat...hehe..

EiJa ZaQuaN said...

hehe..makan angin pun kena berjalan...
dan berjalan pun dh kira salah satu senaman gak tu..

mama2nur said...

keliling trek 3 kali tu.. bukan stakat makan angin..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails