Tuesday, February 8, 2011

My Baby Sister.

Ni adik perempuan aku. Cube tengok. Comel kan dia?? 

Aku sayang sangat adik aku ni. Dia sangat best dan awesome. Oleh itu, dia kawen nanti aku rase nak hadiahkan dia satu set sofa kaler merah sbb die suke sangat! Alangkah bahagianya adik aku ni nanti kan? Ailefyu. :) Besok angah belanje makan kat Williams ok!

catatan Ann :

sila jgn terpedaya dgn kata2 di atas.
ia merupakan rekaan semata2 oleh 'my baby sister' yg comel itu sendiri.. 
huhu..
(opss..!! tapi part aku sayang dia sgt2 tu, sememangnya benar2 lah belaka.. mmuah!)





4 comments:

~izan~ said...

wah,mmg seronok jd adik ann ni..dpt sofa nnt kalau kawen..wah,mmg best dpt kakak mcm ni =d

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

kak, tulisan kecik.. sakit mata.. hehehe

syariza09 said...

hamboi2 makin ceria blog...jeles tau :D

Anonymous said...

ala angah ni.. dengki!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails