Tuesday, March 8, 2011

Ayra ni.. mmg tak patut aa.. hehe..

lepas super penat duk melayan Open Day Opisku selama 3 ari,
(Jumaat hingga lah Ahad lepas),
terasa cam nk lepas lelah kami dgn layan the kids mandi kolam kt depan rumah.

cuba kawan2 perati gambar2 ni..

gambar pertama :

gambar kedua :

soalan 1: 
cuba teka nape Ayra bertukar baju & seluar? 
soalan 2 : 
dpt agak tak apa Ayra tgh buat dlm kolam kt gambar no.2 tu?
.
.
.
.
.
.
YAAA...!!

jawapan nya adalah :
AYRA YAK DALAM KOLAM!!!
2 KALI TAU!

maka terpaksa aku basuh Ayra 2 kali.
dah terpaksa jugak la en.hubby tukar air kolam tu 2 kali.
sangat lah tak patut tau Ayra ni..huhu..

last2 terpaksa keluarkan Ayra awal skit dari kolam..
tak sanggup la kami layan aktiviti memerut Ayra utk kali ketiga. 
ahaks!

tapi, the kids, tetap gumbira yg amat sgt smpai takmo keluar kolam.



siap kecut2 tangan, terpaksa mama  & daddy angkut jugak keluar.
len kali kita mandi kolam lagi ye?


cerita kul 9.30 malam tadi :

Asyraf dtg kt aku and ckp "mama.. jom mandi kolam!"
erk! dah malam sayang.. len kali kita mandi kolam lagi ye!
"tak malam la mama.. ujan je!"
aik? pandai menjawab plak hero kesayangan ku nan sorang ni.
maka nya terpaksa la aku selak langsir rumah biar dia tgk kt sesungguhnya hari mmg dah gelap. hehe..



6 comments:

Hot Mummy said...

tukar kolam ann!! sempit dh tu utk 2 kids kan? ayraa, srh mama beli BESAR PUNYEEEE!!

ibu MZW @ farah idayu said...

comeiii...nak beli satu gakla..huhu~

wan nurul hezrina abd halim said...

aah mcm nak beli tapi duk kat umah apartment tak bleh nak letak.tunggu beli umah bertanah dulu=)

Diamilikku said...

teringat alesha yak dalam bath tub masa kat hotel..hahahahhahahaha....

ann @ hatiberbunga said...

kak KD > hehe.. biar lah dulu smpai Ayra pandai kuak lentang dulu dlm kolam tu. skrg ni dia duk nyangkung je gayanya. hahaha..!!

farah > beli.. jgn tak beli.. ;)

hezrina > ha.. ok gak tu. langkah PERTAMA - beli rumah bertanah dulu. langkah KEDUA - baru beli kolam. tp.. klau kolam ni kecik je.. muat je klau letak dlm bilik air kami, sbnrnya..

sue > ni la nasib rumah yg takde bath tub. hehe.. terasa eksaited lebih bila dpt berendam, kan!

ch@ said...

kita nakla beli kolam tu juga, macam best je, tapiii rumah ku tiada halaman, mampukah bilik airku menampung kolam sebesar itu? erm...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails