Monday, March 7, 2011

jalan2 pusing kwsn opis, ditemani abg2 trafik

sbb aku penat giler duk organise memacam aktiviti & pameran sempena Open Day opis ku selama 3 ari lepas, maka nya aku jugak report antara aktiviti yg aku involve tu kt sini.
sori sgt pada yg dah boring duk baca ye!

ok. 
pada pagi ari ahad, yakni ari last, antara aktiviti terakhir aku adalah 
WALKATON BERSAMA PENGARAH IFWMI
antara aktiviti yg sgt sempoi, yakni bertujuan menghayati keindahan kawasan opis ku smbil keluar peluh skit2.

yup!
aku terpaksa gendong gak my 2 kids sbb daddynya kena keja. huhu..

perasan tak? Asyraf dukung ngan aku, Ayra plak ngan auntie Aida @ bonda kt blkg nun.
Aida gilir ngan adiknya menggendong Ayra.
tp Asyraf tetap setia ngan aku, takmo ngan sesapa.
bila abis program, Aida ngadu lenguh tangan dia.
maunya tidak? Ayra tu dah ler 10kg.
pulak tu round kwsn opis tu.. korang ingat 1KM je ke? ahaks!
nway, terima kasih la Aida ye!
confirm kuar lebih peluh mu & terbakar lemak2 tepu mu itew! hihi..

oh! abg2 trafik yg sgt bagus, membantu memastikan keselamatan kami yg duk jalan kt tepi2 jalan ni sepjg sesi walkaton ni. hihi..

 sbnrnya masa aku ckp kt rozaimi, pegawai kt bhgn keselamatan opis tu,
aku duk gmbarkan trafik yg akan temankan kami ni, dlm 2, 3 org je..
ye la.. kami yg nk jejalan ni bukan la ramai mana.. 
tp tengok2, agak2 mau 1 team trafik yg turun!
fuh! mmg tabik spring la kt dorg ni. ;)

benti jap amik gambar ngan antara2 peserta walkaton.

 perasan tak? Ayra dah terlentok, tdo di pangkuan adik Aida... Faizah.


bila lalu depan Kolej Kediaman Pelajar, team walkaton decide nk masuk & round kwsn asrama tu. tapi aku, tak kuasa lah.. lepak je dpn pagar smntara tunggu dorg smpai kt pagar tu balik sambil posing ngan superbike abg trafik, Kawasaki Ninja. hehe..
(Asyaf dah nampak sblh mata je. hihi..)

 

yeay!!..
akhirnya smpai ke penamat.
posing ngan dgn semua team.
TQ, all..!!
tahun dpn kita jejalan cenggini lagi ye! ;)




2 comments:

Diamilikku said...

wow hebat...program yang sangat besttttttttt....jalan2 keluar peluh...hilang tensen kan ann

ann @ hatiberbunga said...

best kan? best kan?
sgt rugi sapa yg x join kami aritu.

azam baru (lagi..) : nk jadikan aktiviti jejalan keliling opis ni, suatu amalan tiap2 minggu. agak2nya berjaya tak? ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails