Monday, March 7, 2011

super penat TAPI sgt2 berbaloi-baloi!


penat jerih diri ku yg duk pulun meng organise Open Day Opis ku yg berlangsung dr Jumaat till Ahad lepas (aku manage 5 PTJ (pusat t/jwb) punya pameran & aktiviti),
akhirnya terasa berbaloi2 bila salah satu PTJ aku tu menang salah satu adiah pertandingan booth yg di organise dek pihak atasan Universiti..


meh aku zoom skit..

walaupun menang BOOTH MESRA PELANGGAN je,
aku tetap nk bangga jugak sbb adiah booth ni ada 5 je.
drpd berpuluh2 PTJ yg terlibat, kiranya dpt salah satu adiah ni kira sgt lah terer (pada aku la..)

besar tau hamper nya.
klau perasan, dekat tinggi ngan tombol pintu tu.
see!
(terpaksa sorok dlm stor umah sekejap sementara nk bawak ke opis esok
sbb x kuasa dah nk eksplain kt Asyraf & Ayra 
yg mknn tu bukan mama punya.. 
tp bos mama yg punya. ahaks!)

gigih tau aku dtg majlis penutup tu, semata2 nk naik pentas, amik adiah ni ngan Dato' NC.
(bos suruh aku wakilkan - dia ada emergency)
* hanya Aida je yg tau cerita di sebalik nya *

tp malangnya takde gambar plak aku naik pentas tu.
kameraman opis tak sempat nk masukkan lg dlm egaleri website opis. huhu..

yg pasti nya,
hati ku berbunga2 riang!!
lalalalala.. lalalala...





6 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

wah besarnya hamper ;-)

ibu MZW @ farah idayu said...

ann, ptj ku x pnah menang...kene blajar ngan kamu nih..huhu~

Diamilikku said...

kellasssssssssss ann...:) gud job

syariza09 said...

hamper besar, nanti ngedeng2 sikit kt boss, takkan isi lam tu x leh dpt kot..

wan nurul hezrina abd halim said...

besaq hamper..berbaloi2 ngan penat=)

ann @ hatiberbunga said...

diana > masa amik ngan NC tu, NC siap risau lg sbb hamper tu mcm lebih besar dr badan aku ni. hahaha..!!

farah > boleh je.. kebetulan, rezeki menyebelahi kami agaknya. ;)

sue > tq! tq! tq!

syariza > blum ngendeng lg ngan bos. x sempat. bz bebenor! hahaha..

hezrina > sgt2 lah berbaloi. hilang penat, sekejap!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails