Thursday, March 3, 2011

Iklan Jap! 4 - 6 Mac : Open Day Opis ku!!

esok 4 Mac 2011, kan?
opis ku ada wat Open Day sampai ari Ahad.


ORANG RAMAI DIJEMPUT HADIR TAU!!
mcm yg korang bleh tengok kt poster kt atas tu, serius byk aktivit yg akan berlangsung selama 3 ari tu.


utk Jabatan yg aku organise (yakni 3 Jabatan) je..
di Bangunan Fakulti Kepimpinan & Pengurusan,
akan ada :
1. Program Go! Halal (4 Mac - 10 am)
2. Bengkel Pengupayaan Komuniti dalam Pencegahan Penyalahgunaan Dadah (5 Mac - 8.30 am)
3. Pameran Kesedaran dalam Penyalahgunaan Dadah (4 & 5 Mac 2011 - yg ni, akan ada pelbagai kuiz & permainan yg best2 utk orang ramai)
4. Pameran & Promosi Ujian Permata Insan (4 & 5 Mac - detail pasal Permata Insan ni.. bleh refer SINI)
5. Ujian Saringan Ibu Bapa (5 Mac 2011 - ni pun berkaitan Permata Insan..)


di Bangunan Fakulti Ekonomi dan Muamalat pula,
di bawah Jabatan lain yg aku jaga jugak (sesungguhnya aku ni mmg byk pegang Jabatan yg pelbagai.. ) akan ada ini!



welll... lain2 aktiviti yg bukan aku organise pun banyak..
antaranya,



mesti korang terpaksa kecikkan mata utk tgk tulisan2 kecik kt poster kt atas tu kan? hehe..
dasar pemalas rajin yg amat sangat, aku ni ye! hihi..
so, klau korang rajin, bleh la surf sekitar website opis aku kt SINI
atau
website Karnival ni sendiri di  SINI, ye!!

so, kengkawan.. 
terutama warga area Nilai, Negeri Sembilan dan sekitar, 
meh la datang memeriahkan suasana, ye!!




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails