Monday, January 24, 2011

Ayra demam selsema :(

Ayra selsema yg teruk..
smpai xleh nak nyusu lgsg sbb hidung tersumbat..PLUS demam
PLUS batuk
PLUS muntah2
PLUS telinga yg bernanah..

Dah tiga ari gitu..
dah 2 klinik kami pegi..
ubat pun dah smpai 6 botol dia kena telan..
..Rasa cm nak nangis tengok dia tergolek di pangkuan ku , lemah..

6 comments:

MummyEcha said...

alahai....ciannye ayra...ank saya pun baru baik demam..musim gamaknye nie..neway...cepat sembuh yer sayang...

.:. Maa .:. said...

amsyar pun sama... smpai sabtu tu kena pegi emergency putrajaya... dmm pns xkebah2... sedey kan... hm hrp ayra xde apa2 ye, n cpt baik...

Hot Mummy said...

musim ek skarang. sian tgk anak2 kene telan mcm2 jenis ubat.

armouris said...

lagi info tentang hidung tersumbat di SIHAT SELALU - Hidung Tersumbat

ann @ hatiberbunga said...

mummyecha & hotmummy > betul la kot musim.. skrg ni pun virus tu dah berjangkit kt aku ni. huhu..

maa > masuk emergency?? skrg ok dah ke? doktor ckp apa?

armoris > thanks for the info. sgt membantu. ;)

wan nurul hezrina abd halim said...

mcm mna ayra?dah baek dmam?harap cepat baek

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails