Thursday, January 27, 2011

klau Asyraf mintak.. laju je dia turutkan..


Asyraf suka sgt katun Chuggington ni..


bila Asyraf bersuara kt daddy je :
"daddy.. Acap nk tetetapi (read as : keretapi)!"
tanpa banyak soal, en.hubby dgn cergas nya keluar mencari.. petang tu jugak!
memenuhi kehendak anak teruna nan seorang..

hasilnya, ini lah!
well.. kami ni duduk area Nilai, Negeri Sembilan..
mana la nk carik betul2 keretapi katun Chuggington ni kan!
so, keratapi ni pun kira ok la ye!
dah ler tulis kt situ sesuai utk budak umo 6thn ke atas.
hehe... lantak la, labu..
janji Asyraf suka.

hihi.. 
tgk la wajah Asyraf ni..




wajah2 ni la yg selalu menyebabkan aku & en.hubby rasa worth-it (berbaloi) bila kehendak Asyraf kami turutkan..
boleh bikin hati cair woo...

* tapi klau bini yg comel ni yg mintak pape, manjang je dia buat2 lupa! huhu...

3 comments:

vanilla ice said...

alalala...
comel nye muka bila tgk train tu..
geraammm jek...

wan nurul hezrina abd halim said...

wah nmpksgt seronok dier..mesti jerit2 bila train2 gerak

Cute MuM said...

heheh..
nie mesti maknya tak dapat apa yang diingini.. heheh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails