Sunday, January 9, 2011

Tahun Baru, Blog pun Baru

tahun baru, maka nya wujud lah blog baru...


si Hatiberbunga & Contest  :




well..
wpun dah start beroperasi arini, ia still dlm proses makeover. 
maka nya, masih blum cantik mana aa..

blog kali ni, aku nk khususkan utk segala aktiviti contest & giveaway. 
dan juga bloglist yg tak tersenarai dlm blog peribadiku (VOMH), since blogku itew dah makin berat dgn pelbagai menda. hehe...

semoga tahun ini lebih elok dari tahun sebelumnya..
amin..
kawan2, ada masa nanti, rajin2 la intai ye!

1 comment:

EiJa ZaQuaN said...

bagus2..mmg skrg ni trend bg mereka yg suka joint CGL..kenala buka satu blog khas utk CGL..eija pun dh buka khas utk joint CGL..lepas ni senang la eija nak tag ann joint contest ye..ehhehe..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails