Monday, March 22, 2010

Aku @ Jabatan Baru

dah dekat sebulan aku duduk opis baru ini,
barang2 masih setia dlm paper beg SR ni. 
rasa2nya, apa kah maksudnya itu? 
hmm..

3 comments:

^@-@^ said...

rajin2kan laa diri tuh sorokkan barang2 tuh.. masuk dlm lemari ke, bubuh bawah meja ke.. lagi bagus kalau sumbat kat meja orang.. so lapang la meja anda

b.O.n.d.a said...

hah??? ada 'surat' baru lagi ker???
ker...Ohhhh...

mmm, Opis ACREDA tu lOm siap lagi rasanyeeee =p

hatiberbunga said...

hmm.. cadangan sumbat kt meja org lain pun bagus gak tu! ekekek..

mana ada 'surat' baru, bonda..
cuma hati ni je yg masih berbuku2, sma ngan barang2 tu yg terlonggok dlm paperbag tu.. blum sedia n blum nak dibentangkan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails