Thursday, March 4, 2010

Kenduri Kawen nya Adik En.Hubby

cuti Maulidur Rasul lepas, adik bongsu en.hubby dah selamat jadik isteri orang..
alhamdulillah..

yang bestnya kenduri kt kampung ni, dorang masih gotong royong masak gulai (makanan kenduri). hihi.. 
smpai Ayra pun nangis2 pedih mata kena asap yg masuk umah. erk! 
 

Asyraf, tetiba jadik 'kubang' faveret di kalangan 'bunga2' sepupu n dua pupunya. hehe..
 

daddy dgn Ayra..
 
sian daddy tertido kepenatan urus kenduri adiknya smbil jaga anak. huhu...

 -----------------------------
haa.. yg ni plak kenduri belah lelaki, 2 ari selepas tu..
 
dari kiri : kakak en.hubby (preggy, tgh tgu ari ni bersalin je ni!), wife abang en.hubby, smbil riba Ayra, then Asyraf n Nabilah (anak abg en.hubby)

 
ini la orang kuat kami : Mak Adik (baju kunin) & Mak Muda (baju kelabu)


ha.. akhirnya ada jugak gambar kami berempat. hihi...

2 comments:

ida said...

aku rasa ko maksudkan asyraf tu 'kumbang' kan..?

hatiberbunga said...

hahaha... nk cepat punya pasal la tu. smpai tersalah2 taip plak. hahaha..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails