Wednesday, March 31, 2010

Lunch Date @ SR

tengahari tadi aku ada lunch date ngan En.Hubby..
dia bawak aku makan sini :
hihi.. sgt suka ok! :D

en.hubby oder set promotion yg RM10.00 + add on ICE LEMON TEA RM2.00 tu.. aku lak, spt biasa, bila org lain yg banje, mana leh pilih yg murah2. hehehe.. so, aku oder makanan rutin aku klau western, iaitu : FISH n CHIP  + strawberry milk shack
utk dessert : BANANA SPLIT
 sgt sedap ok.. smpai menjilat jari gitu. 
even masa aku duk taip entri ni pun, masih terasa2 lagi kesedapan banana split itu di lidah ku ini..

tp yg x bleh tahan tu, En.Hubby sibuk gelakkan aku bila aku sibuk nk amik gambar mknn2 ni.
siap tanya kt aku lagi, sapa la yg cipta blog2 ni ye? hahaha..
lantak la. dah ini hobi isteri terchenta dia. 
hadap je la yerk! :P

1 comment:

Yanz said...

memang tak akan lari dari order fish & chip tu.... hehheheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails