Friday, March 26, 2010

Dah Cecah 5 Angka!!

pejam celik, pejam celik,
dah setahun lebih dah usia blog VOMH ni..
dan pejam celik, pejam celik jugak,
tetiba terperasan jumlah pelawat VOMH ni dah mencecah
10,000!

wah..!!!
dalam diam2, laku jugak blog aku yg x seberapa ni rupanya ye..
itu pun counting counter tu aku baru je letak p'tengahn tahun lepas.
terharu nya... ter harunya.. ter harunya..!!!

kawan2, famili, semua pihak yg rajin tinggal komen.. ataupun mana2 pihak yg selesa menjadi silence reader.. even pelawat2 yg 'ter'singgah scr x sengaja..
terima kasih sgt2 atas sokongan anda semua..

* tetiba hati ini bersemangat utk lebih rajin utk menulis @ membebel @ tepek gambar kt blog kesayangan ku ini.. (wpun masih terlalu jauh panggang dari api utk aku merasa masyuknya cek nuffnang sptmana kengkawan blogger yg lain. hehe..)

3 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

oklah tu ann .. teruskan hupdates bloggggggggggggg .. ;-)

Ibu Ayra said...

usaha tangga kejayaan...

hatiberbunga said...

yup! akan ku teruskan perjuangan ini. hehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails