Wednesday, August 4, 2010

8 things I love about McD

sbnrnya aku tgh stress..
baru balik dr setup booth utk pameran esok kt putrajaya.
sgt2 dukacita dgn janji2 manis event manager.. yg hampeh2 belaka.

nway, spt biasa.. bila aku stress, aku suka MAKAN.
so, apa kata kita larikan pala hotak yg tgh ceranai tu dgn menyenaraikan
8 sbb kenapa aku suka giler McDonald, wpun sibuk kempen kehulu kehilir org suh boikot McD..







1. McD ofer segala jenis beger 
- sejak azali aku mmg suka makan beger.. wpun beger kt gerai2 tepi jalan tu. hihi..

2. aku suka sgt sundae McD.. terutama yg coklat tu. hehe..

3. air kt McD bleh topup tau, klau dah abis minum! korang tau x??

4. menan2 kt Happy Meal McD suma best2, klau banding ngan fastfood lain cam KFC, A&W dsbnya..
- penah skali dulu, masa blajar kt universiti dulu, aku ngan kawan2 aku sibuk beli happy meal semata2 nk kumpul koleksi menan dia. apa ntah nama menan yg berbulu tu dulu. dah x ingat. hihi..

5. McD.. biasanya ada playground sendiri utk budak2. 
- ingat lg masa tadika, aku adik beradik,suka sgt ajak mak abah gi McD semata2 nk maen kt playground dia. ahaks!

6. suasana yg selesa - aircond, seh..!! hehe..

7. ada delivery service - 24 jam plak tu! without no minimum oder lagi! hihi..

8. byk kenangan McD ni..
- dulu masa preggy kan anak sulung ku, si Asyraf tu, masa tu McD baru cuba2 bukak 24jam. so ada skit sgt la cawangan yg bukak 24jam. bleh plak tetiba kul 2.30 pagi time tu, aku teringin giler makan McD. puas en.hubby pusing carik McD yg bukak lg.. last2 jumpa kt McD yg dekat petronas yg dekat tol sg.besi tu. hehe.. tq, dear! xkan ku lupakan jasa mu itew. =)

aiyark!
tu je la wat masa ni.
nk lari gi meeting konvo. dah lambat la plak ni. hihi..

2 comments:

Fieza79 said...

btol la mana leh boikot...tak thn ngenangkan mekdi...beger2 nya mmg best...peliknya beger tepi jln tak lyn sgt takda umphh...! hehe

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

laaa tak tau air leh refilllllllllllllll

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails