Wednesday, August 25, 2010

staf kerajaan!! BONUS RAYA wei...!!


PETALING JAYA: The Government will pay RM500 as special financial assistance to civil servants from Grade 1 to 54 and retirees.

The payment will be made before Hari Raya.
          sumber : The Star

(kenapa tetiba aku baca suratkhabar omputih?? sbb newspaper bhs melayu skrg tengah server bz. hehe..)


berita terkini!!


staf kerajaan & pesara dapat bonus raya RM500 wei...!!!
hepinya aku!!!
(nampak tak aku tengah melompat2 smbil berjoget ni? hehe...)

7 comments:

ziesya zulkifli said...

kalau dah retired dapat x?

Sue* mamaID said...

alahamdulilah...lepas buat duit raya kan ann...kite pun tengah melompat nie...

.::Lynn::. said...

alhamdullilah.. RM500 pun jadik la.. buleh buat top up sikit2

ann @ hatiberbunga said...

ziesya > dapat! dapat! aku dah perbetulkan entri aku tu. hehe..

suriyati > hehe.. mari kita melompat berirama. ahaks!

lynn > rm500 maybe x byk utk sstgh pihak. tp utk org yg agak sengkek cam aku ni, agak terasa gak la klau dlm rm500 tu. kan? kan? kan?

[leily.laily] said...

eh baru taw ni..
ye tak?
kalo betulla, syukur alhamdulillah le..
dpt gak menampung memana yg bocor, ekekekek.. =)

ch@ said...

nak duit rayaaa...

Mayiskandar said...

ok la kan, janji dpt...dr takdekan...
*sy dh pegi dh sale kt metrojaya tu, tp mcm x mantap sgt la sale dia. Brg x byk sgt, tp ok la...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails