Wednesday, August 18, 2010

subhanallah... kenapa lah dia macam ni?


jumpa kisah ni kt blog CREATIVEHEART..

sangat simpati kpd belia akhir zaman ni.. (erk! belia ke? hmm)
semoga Allah beri petunjuk kepada nya jalan yg lurus..
semoga Allah bukakan hatinya untuk menginsafi diri sebelum terlambat..
amin..

(sila klik gambar utk tumbesaran)

9 comments:

Fieza79 said...

payah la nk sedarkan org yg cam gitu...lebey baik suruh dia tuka agama...hishh..

EiJa ZaQuaN said...

huh..mmg sgt kurang ajar bdk yg mempersendakan agama sndiri ni..bdk ni cakap mmg dh mcm orang x beragama lgsung..semoga ade sinar utk dia berubah..AMIN

~Miss Sukasih~ said...

susah nak ajar budak zaman serba canggih nie..ape yg di larang itu yg dibuat..sebab itu la dalam bulan Ramdhan nie,Allah turun kan pelbagai dugaan ke bumi..lihat jer la ape yg manusia buat..cukup sedih..xpela..arap2 pihak SKMM akan amek tindakan...

Dr.LoVe said...

diorg rasa diorg berkuasa lah tu..kuasa Allah diorg tak tahu macam mana...masyaAllah...sedih bila baca pasal tu...kenapa anak muda sekrg sudah rosak agamanya dan aqidahnya..sudah akhir zaman agaknya....subahanaAllah...mohon dijauhi daripada malapetaka ni...

mamalieyna said...

Nauzubillah..sedih+geram bila baca ni!

ann @ hatiberbunga said...

tu la nyer..

aku x kata diri sendiri perfect dlm hal ehwal agama.. tp tetap sedar diri apa yg jelas salah & jelas betul.. rukun Islam tu..! hmm..

syariza09 said...

org ni mmg krg ajar

Syafrizal said...

tu la bila hati dah gelap.. pemikiran pun jadi liberal..

ann @ hatiberbunga said...

syariza > ntah nya! kot ye pun x poser, xyah la canang2 kt org. siap kutuk2 bagai. dia x sedar ke.. dia kutuk agama sendiri? agama mak abah dia sendiri? hmm...

syafrizal > yup. bila hati dah gelap ni, mmg sgt susah nk cuci balik. pakai clorox pun dah x jalan. huhu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails