Tuesday, August 10, 2010

buah hati aku datang..!!!


** ini entry yg super ntahapahapa sbb 
buat dlm keadaan ngantuk giler tp xleh tdo lg sbb 
Ayra xmo tdo lg sbb 
still eksaited nk maen. huhu.. **


kelmarin, ari Isnin, buah hati aku, Y.A.Bhg Tun Mahathir, datang opis aku tau...!!!!
dia bagi Syarahan Perdana sempena 10 thn opis aku.

fuh! last time dia datang opis aku ni, masa dia rasmikan Upacara Pecah Tanah Kampus..
then, after 10 years, alhamdulillah, dia sudi datang lagi!!

of course aku gumbira!
nampak x, muka hepi aku kt bawah ni??
(pasan tak stadium yg super penuh sampai melimpah2 tu? tabik spring la kt organizer! hehe..)
NC aku berucap + perkenalkan Tun, personally..

Tun Mahathir, himself!!

5 comments:

mamaarifakeemaisy said...

waah ghamainya dtg..meraikan kehadiran buah hati kam0..hehe..

Selamat berpuasa!

Diamilikku said...

wahh tahniah la...my uni tahun nih bagi ijazah kehormat kat Tun..tapi tun tak dapat hadir...ada keje lain..nanti akan buat konvo khas untuk bagi ijazah tu..tak sabarnya nak tunggu tun datang...

O said...

tau eksaited camni i letak u jadik pari2 ituari tau..tapi itulah..prOtOkOl yg pilih pari2..
(lengkali bagitau awal..i kan ada kOsa besOr tuk event nih..kui kui kui)

paling best kan, NC sangat gumbira event nih berlangsung dengan jayanya!
sengih sampai balik yOuuuu..gelak tak habih2..makan sampai 2x sebab terlalu gumbira :p

ann @ hatiberbunga said...

mamalieyna > ha..!! itu la nyer! tabik spring kt organizer. hehe..

diamilikku > nk tau nape tun xmo terima ijazah kehormat tu?? sebab kami pun nk bagi kt dia ujung bulan sept nanti masa konvo khas. ekekek.. jgn marah. =)

bonda > malas la bonda. ari kamis - ahad tu, kena lenjan abis utk pameran kt putrajaya tu smpai malam... sgt x larat nk pk klau isnin tu sambung utk program ni. tima kasih je la ye. maybe next time. hehe..

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

wah..tu ke buah ati kak ann??heheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails