Monday, August 9, 2010

Tag 10 Things You Hate About Urself


adakah bagus mulakan minggu yg baru dengan mengutuk diri sendiri??
apakan daya.. dah ditag dek kak KD.. hehe...


10 menda yg aku tak suka pasal diri aku adalah :

1. muka aku tak cantik cam Maya Karin..

2. body aku tak fergielicious cam Fergie (black eye peas). dah beranak 2 ni, alignment dah super lari woo..

3. kulit aku yg dah pelbagai corak & peta serta tak mulus cam Puteri Gunung Ledang (hehe.. gaya cam tau sgt je kulit PGL tu camner. hehe..)

4. suka sgt nk shopping cam Paris Hilton, walhal x sedar diri nk duduk hotel Hilton tu utk semalam tu pk 10, 20 kali! huhu...

5. suka benor bertangguh.. termasuklah dlm hal ehwal solat. adeh la.. (Ya Allah.. ampun kan la hambaMu ini. hmm...)

6. sama cam kak KD ku itew.. PELUPA! (paling menyampah bila lupa letak cermin mata sendiri.. mcm org tua meraba2 duk mencarik2. wargh!!)

7. sgt penyegan, terutama ngan org yang x dikenali & baru kenal (personaliti yg sgt tak sesuai utk seorang pegawai yg seharusnya terampil & gila kuasa. ayooo....!!)

8. kebelakangan ni aku rasa cam aku ni cam LAM-PI (lambat pick-up) sket la.. klau org bercakap tu, aku semacam x dpt tangkap suma bijik butir ayat org tu. smpai mintak ulang kekadang. klau membaca tu, kekadang cam kena repeat, baru dpt tangkap. (hmm.. adakah kerana aku byk sgt telan semut??)

9. kurang stamina. --> harus aku mengaktifkan balik diriku ini dlm dunia sukan! yezza..

10. hangat2 tahi ayam. slalu kena kutuk ngan en.hubby part ni. sesungguhnya takleh percaya kt aku ni klau ada azam baru. ahaks!


hmm.. sapa ye nk jadik mangsa tag aku kali ni??

7 comments:

Hot Mummy said...

hahahahahah...Ann, ampunkan akak kerana tag diri mu yang cute itu. Akak pun di tag jugeeekkkk!!!!
LAM-PI? akak ingat Mak Lampir td, hehehehehe..jangan marah ye Ann...

Mayiskandar said...

Tunggu...saya akan realisasikan ek....

mama2nur said...

mm.. patut la rasa mcm kene baca je entry ann pg2 ni..

Diamilikku said...

kalau kat kedah penyegan tu maksudnya pemalas...hehhehe...belah2 sana penyegan tu maksud pemalu kan...

dulu masa belajar kat UKM..kawan2 ajak gi wedding...saya tak nak gi..diorang cakap alah..tak yah la..sejak bila jadi penyegan nih..selalu okay je....terus saya bengang masa tu...balas balik..aku bukan penyegan la..aku malu je tak kenal...laa..penyegan la tu...bukan la..duk bertekak je..rupanya maksud berbeza..diorang maksudkan pemalu..saya duk pk pemalas..hahahahha...

ch@ said...

tang LamPi tu yg tak tahan tuu :D

ann @ hatiberbunga said...

kak KD > tu la nyer. tp mmg dah sedar diri dah lama dah pasal menda2 yg x best tu. hehe..

mai > sila jgn lupa janji manis mu itu, ok? ahaks!

timah > ha.. apa lg? sila la jawab ye. hihi..

diamilikku > oooo.. ye ke? ni maksudnya pemalu. (auww...!!)

ch@ > hehe..

Anonymous said...

sOri lambat..
nanti i wat eaaa...
:)

-bOnda-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails