Wednesday, April 21, 2010

Ayra vs Playmat


ini playmat Asyraf..
Acu bagi adiah Asyraf masa Asyraf baby dulu.. (tq, dear!)
tp Asyraf ni.. haram nk duk n main2 kt playmat tu dulu..
byk sgt menda lain yg menarik perhatian dia. hihi..
so, skrg Asyraf dah ada adik..
makanya mama bagi lah adik Asyraf utk main plak.

Ayra lak, x macam abangnya, Asyraf...
dia sangat suka main2 kt playmat ni tau! yeay!
  • suka tgk menda2 yg gantung2 tu gerak2 tiap kali klau Ayra tendang @ pegang tiang dia..
  • suka nk capai menda2 gantung tu..
  • gigit2 & lanyak2 menda2 kt lapiknya yg leh kuar mcm2 bunyik. hihi..

tp biasa la.. Asyraf, bila adiknya main kt situ, baru la sibuk nk mencelah.
tp klau si Ayra x main kt situ, pandang sebelah mata pun Asyraf bertuah ni xmo.
sabo je la, kan??

p/s : gambo x lawa la plak.. amik ngan enfon ku yg cikai itu. kamera kena pinjam ngan lil' sis. huhu..

3 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

wah seronoknya ayra .. kita tak beli playmet utk aidil pun kali nieh .. main ler mainan yg ada yer ;-)

mamaaerish : said...

sukernyer... nk gak.... kiter main sama2 nak yang?... muahhhhhh

ann @ hatiberbunga said...

diana > playmat recycle si abang punya je tu. menan2 dia yg lain pun hasil peng'recycle'an si abang dia punya. blum smpai seru nk beli lain. hahaha..

eb > jom! meh sini kiter main sesama jom! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails