Monday, April 26, 2010

Sesi Memanjakan Diri

kekadang, best jugak melarikan diri dari dunia sebenar wat sementara waktu & memanjakan diri kt Spa mana2, kan? lagi best, klau siap urut, scrub badan, mandi susu, sauna, semua2 tu.
tp oleh kerana masa terlalu la dengki ngan aku & Bonda..
(pegi time rehat jumaat je..)
maka sempat wat facial je la..
hahaha..

yg terletak kt kuaters KLIA.. dekat2 area Nilai ni jugak je..
nk pegi jauh2, ntah bila la kan.. hehe..

tp aku suka sangat2 Spa si yanie ni.
tema pepel.. salah satu feveret kaler aku. hihi..
layanan pun tiptop.
Yanie ni, kawan2 sesama PCM dulu.
(skrg aku sgt JARANG masuk PCM. bz! uhuk!uhuk!)

sampai2 je, kaki kan direndam ngan air garam suam..
pastu diurut2 ngan minyak lavender.
sgt la best! hihi..

minah kontrol cun. ahaks!

yanie start ngan aku dulu.. sebab aku nk wat facial resdung..

smbil diiringi ngan alunan jeritan anak2 yanie yg sangat hensem lg peramah :
Danish & Farish.
dengan aku2 skali si Danish nk wrestling. hahaha..!!
*love*

pastu turn aida lak..
ini la bilik treatment tu..
sgt selesa, ok! hihi..
(sila abaikan katil yg berselerak itu.. aku 'sangat rajin' utk kemas balik lepas treatment aku. hehe..)

akhir skali, ini ruang utk pegi ke bilik2 sauna dsbnya. 
sgt cantik, kan? 
konklusinya, aku sgt puas hati dgn 1st trip ini.
klau xde aral, bleh la pegi lagi. 
(tp lepas gaji aa.. lalalala...)

p/s : tetiba tgk gambar kejap clear, kejap blur, kejap clear, kejap blur.. --> bleh plak bateri kamera nk kong plak time tu. sabo je la. hehe..

2 comments:

O said...

sape ntah terlelap masa urutan dilakukan tu..
uh uh uhhhh
=p

Mayiskandar said...

bestnye...sekali sekala memanjakan diri...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails