Monday, October 25, 2010

aku pun tak tau nk bagi tajuk apa ni


dengan melihat gambar2 di bawah, apa agak2nya tajuk yg sesuai utk entry kali ini?
(tu pun dlm gaya masih terkawal. hehe.. sabo je la)

A. "gaya jakun macam tak penah masuk terowong suria KLCC"??
B. "perangai mak budak bila budak2 takde"???
C. "cara2 untuk mengabiskan masa bila keja dah abis tapi takut nk balik rumah awal sbb en.hubby takde"???
D. "bila org Nilai dah JARANG-JARANG masuk KL... ni la akibatnya..."???
E. "cara2 untuk membuatkan pak guard terowong suria KLCC yg duk jeling2 itew utk menyampah dengan korang"???
F. atau "non of the above"???
hmm.. 
sila jawab. hehe..










6 comments:

nanie said...

weee ;-D ape yg b'laku pd 2 org shbt baek ni..??? sgt heaven erk skali skala dpt b'jln tnpa ank2..huhuu

Mayiskandar said...

ade la sket mcm jakun...hehe...sy pon lame dah tak pegi KLCC

Diamilikku said...

Saya pilih B...sebab ini yang akan saya buat jugak kalau takde anak2 di sisi...hehehehhehe

ann @ hatiberbunga said...

nanie > tu la nyer. tp sbb dah biasa ada anak2.. so bila kuar sendiri, bleh jugak teringat2 tau. kekok plak sekejap. huhu..

mai > hihi.. mai tak nampak pak guard terowong tu duk jeling2 kami dari ujung terowong smpai ke ujung terowong sana tu. gaya2 ala2 pesalahlaku besar je tau. ahaks!

sue > hehe.. sama la kita! ;)

b.O.n.d.a said...

is this BIG enaf????
mOekekekeekekkeekek!!!

ann @ hatiberbunga said...

hahahha..!!
anda bleh nampak kaitan nya itew? hik!hik!hik!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails