Monday, October 11, 2010

terima kasih semua!!


alhamdulillah...
majlis kami semalam berjalan dengan jayanya tanpa sebarang masalah.
hasil sokongan dan bantuan dari semua yang hadir,
termasuk keluarga, sedara2, kawan2 dan juga jiran2 tetangga..

terima kasih!!


really appreciate it.
tanpa u all, terkontang kanting la kami berdua suami isteri 
melayan tetamu yg x putus2 datang smpai kul 10.30 malam. 
(yup! kul 10 pun ada lg yg datang tau.. hehe..)
terima kasih skali lagi.
:)

* gambar2, nanti la aku apload eh.. byk dlm kamera adik2.. *

7 comments:

nanie said...

cik ann...bestnye mamam2.rugi x dpt tgk umh cik ann yg gojes tu.hahaa...

EiJa ZaQuaN said...

Alhamdullillah..x sabar nak tgk pic2..

wah smpai malam tu..ruginye x dpt nak jupe ann..

Fieza79 said...

ni mesti penat giler semalam....mana pic nya nk tgk kemriahan itu..hehee

Anonymous said...

waaa..meci meriahkan..sorry eh bos x pat dtg...

(^_^)
liza..

Mayiskandar said...

sori sesgt tak dpt memenuhi undangan. Next time klu wat lagi insya Allah sy datang...hehe

ann @ hatiberbunga said...

nanie > tu la.. kiter tunggu je dia datang tau. tp bayang pun x nampak. huhu..

eija > x banyak pun gambar yg diamik.. bz kehulu kehilir, lupa dah nk bergambar sakan. hehe.. yup! sampai malam.. :P

fieza > gambar? nanti aa.. :D

liza > xpe.. paham.. ^__^

mai > xpe.. x dpt dtg, nk wat camner, kan? tp dah tau alamat ni.. bila2 nk dtg pun bleh.. janji, roger dulu. hehe..

Aini said...

ina... sorry, kak ani tak dapat nak datang... but thanks for inviting ;).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails