Wednesday, October 13, 2010

aku yg hangin & minah drift kesayanganku


aku sbnrnya tgh hangin satu badan ni sbnrnya..
dah la ada paperwork nk submit ke Mesyuarat Pengurusan Universiti ptg ni..
dah la tgh bz dgn preparation nk gi bengkel penting (aku urusetia) esok petang..
dah la tetiba ada pihak nk mintak macam2 report (nk submit by esok pagi..

boleh pula emel opis tempat aku simpan segala maklumat keja aku, 
tetiba SANGKUT @ HENG!!
1 apa pun xleh buat ni. tekan2 suma, takmo jalan.
wargh..!!

fuh! fuh! fuh!

mari kita tenangkan hati dengan tgk muka minah drift kesayanganku ini..
yeay!!




5 comments:

.::Lynn::. said...

anak2 la ubat hati

rozila said...

Sabar Ann....sabar...bawak2 duduk..istighfar...kang kalu bdiri, mmg rs nk marah manjang....tengok gbr anak2 bleh wat kiter tersenyum...lagi2 kalu tgk video....

BIONIC WOMEN said...

alahai tomeinya dia ngan stereng tuh..hehehe..senyum sampai telinga..

sabar ek..tarik nafas..embus, tarik lagi..hembus kuat2..hahaha..
istigfar selalu dalam hati, mohon Allah permudahkan segalanya

.:. Maa .:. said...

gigi ayra mcm amca la. hik

ann @ hatiberbunga said...

lynn > yup! sentiasa ada gambar anak2 kt dalam pc ku ini.. hehe..

zila > klau nk golek & tdo trus, boleh tak? hihi..

bionic women > fuh! fuh! fuh! lega dah.. :D

maa > erk! ye ke? hehe.. dah namanya sebaya, kan?? ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails