Tuesday, December 21, 2010

apa da.. ini pun nk kecoh! hehe...


Ayra dah pandai tutup & pasang suis lampu!

tak caya? 
see! see!
  takde bantuan daddy tau! 

 clever girl! :)

sori la ye.. mama budak ni sentiasa nk jakun je manjang dgn segala perkembangan anak dia ni. hihi.. layan kan je la ye! ^__^

4 comments:

aanie said...

hehe...seronok kan kalau baby kite blaja benda baru...mesti rasa nak rakam je...

Diamilikku said...

tak kisah lah ann..apa jua achievement anak kita akan jadi kenangan terindah bila diorang dah besar..tulis je apa pun..kalau org tak nak baca pun sekurang2nya untuk kita

Mr PenyuBiru said...

seb baik sui tu tinggi,kalu tak lepas ni asyik nak main suis je la.

EiJa ZaQuaN said...

hehhe..lepas ni compom dia akan nak petik jerk suis..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails