Friday, December 24, 2010

tetiba rasa comel je dorang ni..


tak tau la pesal..
time baringkan budak2 ni utk menyusu sesama,
tetiba je terasa macam sweet je moment tu..
makanya, 
harus ku capture gambar that precious moment sbg kenang-kenangan..

brotherly love.. sisterly love.. gitu!





sayang benor aku ngan mereka2 ini.
mmuuuaahhh...!!!

(oppss..!! sila jangan gelak nengokkan nama Asyraf yg ditulis besar2 kt botol susunya itew ye.. tu si kakak-kakak penjaga kt taska punya keja la tu. nak mengelak dari tertukar ngan budak lain. adeh! buruk dah rupa botol susu si Asyraf tu.. huhu...)

10 comments:

Fieza79 said...

heee mmg comel la Ann...geramm tau dgn dua org budak kiut tuu..golek2 hisap susu sesama...

EiJa ZaQuaN said...

so sweet..mmg sgt comel pun..nmpk loving sgt..:)

~emma~ said...

ee geram..mmg cute pun..tmbh2 kalau bb time tido..

ch@ said...

comel macam mak dia juga. tak nampak pun nama tu, kita fikir itu corak yg mmg ada di botol tu kalau kakAnn tak beritahu.

MummyEcha said...

sweetnye.......memang kalu tgk ank2tengah tido hilang semua masalah....

adYna said...

bagusnya..sayang adik beradik nie ;) adib n amni..adib selalu buli

Ena said...

salam..

memg sangat sweet.. ;D

ann @ hatiberbunga said...

hehe..
ni time dorang tgh jiwang karat layan susu memasing..
cuba tgk bila sesi berebut mainan? harus x lama pas tu, mesti ada tangisan merdu kedengaran. ;)

wan nurul hezrina abd halim said...

aah tomei arr..nampak baek jer budak dorang tuh..mautaknyer masing2 layan susu...sedap tuh dok isap susu..pastuh tido k..dok diam2=)

ann @ hatiberbunga said...

hezrina > tu la nyer. layan woo.. bila isap susu. :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails