Saturday, July 31, 2010

apa la salahnya banje staf sesekali, kan?


actually ahad lepas, besday salah sorang staf aku.
tp sbb bz bebeno aku ni, baru smlm berkesempatan nk membelanja kt secret recipe, nilai...  

liza.. baru masuk umo 25 thn, tahun ni.
jejaka2 kt luar tu, sila jgn kaco dia ye...
sbb besday girl ni, wpun umo muda lg, tp dah kawen n dah ada anak sorang tau!!
karang x pasal je kena smackdown ngan en.suaminya karang.
ekekek..!!

hmm.. tetiba aku terpk.. di mana kah aku pada umo 25 thn ye? hmmm...
aku rasa time ni, aku still joli katak lagi. wakakah..!!
lum jumpa hala tuju hidup yg sbnrnya.
tp nasib baik, 6 thn lepas tu, aku selamat jadik isteri & mama kpd 2 org anak. hehe..

ok. kembali kpd tujuan asal entry ni.

kita layan gambar la eh!

ha.. perkenalkan.. ini la 2 org staf aku yg setia membantu aku seharian kt opis.. 
liza & nini.
gamaknya klau dorg 2 org ni xde, bleh patah gak la kaki aku ni. huhu..
oh! btw.. besday girlnya yg tudung biru tu ye!
LIZA.

aku & liza.

aku pun x tau nostalgia apa yg aku dok pk kan time ni. hehe..

nini yg bahagia dpt makan spegetti.
makanan feveret dia since preggy ni. ahaks!

akhir skali.. gambar makanan.
yum! yum!

3 comments:

eija_sweetmama said...

mmg x salah..msti staff lg respect n syg bos..hehe..

O said...

ketahuilah dOnia bahawasanya cik ann kita ni sangat suka belanja membe2 makan!! semOga murah rezeki beliau...aminnnnnn =p

slase depan bekfes sama jOm!
senin mak cOti =D

Fieza79 said...

yum..yumm...bab2 mkn mmg best nak2 owg celebrate..untung si besday gurl tuh..!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails