Monday, July 12, 2010

Bestest Blog Award dr Kak Ayu


ha..award lagi, you!
yang ni plak dari Kak Ayu (HadifHadifah)
tetiba terasa best yang amat sangat sbb ada je kengkawan yg sudi bagi award kt kiter.. hehe..



ANDA MESTI BERI PUJIAN KEPADA PEMBERI AWARD NI
tima kasih bebanyak, kak ayu...
you've been a very good blogger friend to me.

masuk award yg ni, dah 2 dah award khas dr kak ayu yg saya dapat. 
sgt2 terharu, ok!! 


SILA BERI AWARD KEPADA 10 BLOGER YANG LAIN
err.. award yg ini nk kasi kt BONDA je.. aci x? hehe..


ANDA MESTI MEMBERITAHU 10 BLOGGER NI
akan ku beritahu...


BAGAIMANA ANDA BOLEH DIGELAR YANG BEST N GREAT
err... tak penah ngaku diri yang best & great..
sbb agak susah jugak la nk menilai diri kita spt mana orang luar nilai kita..
maknanya, klau ada pihak yg rasa aku best & great, maka ia benar2 lah belaka. hehe..
blog aku ni, biasa2 je.. 
 
xde pun aku ni blogger tegar. blogging, sekadar suka2..
supaya friends n famili tetap dpt ikuti perkembangan aku & famili kecilku, wpun dari kejauhan.. n jadi silent reader je.

utk kawan2 baru, aku sgt2 hargai penyinggahan korang itu, terima kasih ye!
rajin2, singgah2 la lagi. hik!hik!hik!




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails