Wednesday, July 14, 2010

budak oren & bebelan aku di ptg hari..


pala otak serabut..
sbb en.hubby demam arini.. 
so, nk balik cepat lah arini. sian kt en.hubby tau.. tergolek je kt umah tu.

sehubungan itu, sila layan gambar budak baju oren ni dulu yerk!
ada kah comel??
hihi..



tiba2 terasa cam badan aku dah sama besar ngan Ayra. 
aku dah super kering! dah tahap gaya org sakit je dah ni. huhu...
harus segera carik extra vitamin saplimen!
wargh..!!

6 comments:

mamalieyna said...

ohho..boleh sorok badan di blkg ayra kan..kite ni terover bes0 pulak..hukhuk..

comelnye budak baju oren tu...bajunye pun comel! ^_^

Ya ALya said...

hehehhe...nak je cubit pipi dak baju oren tu...heheheh

Fieza79 said...

mmg comel...!
isi mama si kecik tu dh amik...

Fieza79 said...

opsst..lupa fieza dh amik award tu...tp lom publish sok akan kuar k..

Elin said...

eeee...somel2...geram dak debab nih. Cik ann, saya pun super kering gak...rasa melayang jer..haha. Klu ada supplement yg berkesan, suggest ar kat saye..hihi.

SuriYati said...

ala...alalala..bambam nye ayra...cubit pipi sekali...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails