Tuesday, November 9, 2010

cuba teka.. resepi baru ni.. :)


cuba teka..
apa akan jadi bila..

1/2 botol INI..

+ 

1 kotak INI


+

1 tin INI

+

1/2 botol INI


+

1 bijik INI


+

1 genggam INI


di mana..
digaul sebati menggunakan kedua2 INI



=

apa yang akan anda dapat???



*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


jawapannya adalah...

MAMA & DADDY YANG TERPAKSA MENCUCI PETI AIS & MENGELAP SERTA MENGEMOP 1 DAPUR DI TENGAH2 MALAM YANG HENING..

sangat kreatif kan, 
hero ku nan sorang itew? 
:)

7 comments:

Aini said...

Hahaha... cemana lak leh jadik cenggitu ina?

ann @ hatiberbunga said...

kes terlelap daa..
tau2 je, si adik cuit mama dlm keadaan melekit2. huu.. intai dapur, rasa nk gugur je jantung. adeh!

wan nurul hezrina abd halim said...

haha kelakarlah..bedudak mmg kreatifler

amyeryn said...

anak2 gtu la..mcm2 peel..so terpaksa la mama & daddy menjlnkn aktiviti CUCI di tgh mlm..hehehe

**kek SR yg ada edible image tu depend pd recipe yg kita pilih kalo tk silap pastu brp kg...yg cousin tisya tu tk silap dlm 3kg++ dlm ratusan jugak tp tk brp sure brp ratus...kek SR dh mhl skarng..sebiji 1kg tu pn paling murah tk silap rm75

amyeryn said...

amyeryn tu sama mama tisya tau :)

ann @ hatiberbunga said...

hezrina > tu dah dikira terlebih kreatif tu. hahaha..!!

erynn > tu la nyer. tu blum kira si adik yg nk TOLONG cuci skali tu. hehe..

* giler mahal kek. takpe la.. ingat nk cari kek utk Ayra besday dia next month. hmm..

.::Lynn::. said...

salah 1 sebab aku dah xletak telur dalam peti... huhuhuhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails