Saturday, November 6, 2010

econsave dah ada kt jalan reko, kajang..!


Aku : rasa cam nk gi jejalan la, bah..
Abah Aku : nk jalan2 ke mana?
Aku : ntah, mana2 la.. asalkan kuar dari rumah. nk bawak budak2. warta (@ bintang) bangi pun ok..
Mak Aku : warta?? apa yang ada?
Aku : hihi.. saje nk buang masa. 
Abah Aku : kita gi econsave je la klau gitu.
Aku : OK!!!

akhirnya petang smlm, kami (mak abah aku, aku & the kids) dgn penuh konfiden siap2.. naik keta abah aku..
smpai kt round about, tetiba aku rasa pelik.

Aku : nk gi mana ni, bah?
Abah Aku : kata nk gi econsave?
Aku : econsave?? ikut sini ke?
Mak Aku : la.. kan econsave kt depan tu je.
Aku : ?????
Mak Aku : la.. tak tau ke? Econsave lama dah ada kt Bangi/Jln Reko ni. tuu.. nampak?

Pengajaran dari cerita ini :
TERBUKTI LA AKU DAH LAMA GILER TAK AMIK TAU PERKEMBANGAN AREA BANGI NI, WPUN NILAI - BANGI TU DEKAT JE... adeh..

masuk2 je econsave ni, tgk2 layout nya dibuat ala2 tesco buat. ada gerai2 kt lobinya...
bagus! bagus!

sila perhatikan Ayra :

sekejap dlm troli....

sekejap didukung dek atuk....

sekejap berjalan berpimpin tangan ngan opah....

sgt takleh duduk diam dia tu.
hehe...

dah tau macam2 ada kt sini,
bleh la datang lagi!

cuma utk cari diaper, takleh aa.. mahal.
(murah lg speed mart 99.)
n baju budak pun takleh. tak cantik lgsg. hahaha..!

5 comments:

Diamilikku said...

takat baju2 basahan pun tak leh ke?? buat pakai duk umah je...hehehhehe...rasa macam tak penah masuk econsave...sangat jakun

.::Lynn::. said...

dkt econsave ni, malam ada bazar larut malam

Anonymous said...

tiqa : kak tummpang tnye..kt ne eh econsave ni? kt bangi ke kt kajang

ann @ hatiberbunga said...

sue > baju basahan.. ada la skit2.. tp mcm x best. hehe..

lynn > erk? ye ke? baru eden tau. :P

tiqa > jln reko. sempadan bangi kajang. seberang jln dgn bangi fasa 4 tambahan n dekat dgn terminal bas kajang. tau ke?

Liza @ Adzriel AB said...

salam kenal...saya ada link blog ni di entry saya

http://adzriel.blogspot.com/2011/02/senangnya-aku-shopping.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails