Monday, November 22, 2010

award yg membuat ku senyum kembali.. :)


lepas pening2 pala pasal tadi tu..
tetiba perasan kt shoutbox ku,
ada insan yg baik hati lg sweet bagi award.


tetiba hatiku tersenyum dan berbunga kembali.. :)
TQ, maa..!!

tapi kena jawab soklan la.. :P

1 syazmaa.blogspot.com di mata kalian.
suka sgt baca pasal Amca.. dia baya Ayra. beza dlm 2 minggu je. ingat lg masa aku sama2 preggy kan Ayra. slalu jumpa Maa kt klinik kesihatan, sesama cek up. hihi..

2 name blog anda dan kenape anda letak name itu..V
Voices of My Heart - suara dari hati ku... tempatku bercerita.. kisah ku.. kisah anak2 ku.. agar mereka boleh baca kembali perjalanan dan pengalaman ku dalam membesarkan mereka.

3 name URL blog anda dan dari mane datangnya idea tu...
http://hatiberbunga.blogspot.com -  sbb hatiku sentiasa berbunga-bunga indah sejak adanya en.hubby & the kids dalam hidupku.. lalala...

4. apekah kaedah dalam penulisan blog anda
isinya adalah sama spt di soalan no.2 ;) 
kaedah penulisan.. ikut suka! hihi.. just cuba utk tidak sakitkan hati sesapa..


5 apa perasaan anda bila tengok blog org chantek & menarik sedangkan blog anda tidak (kadang-kdang blog sendiri menarik tapi merendah diri )
tiru! hahaha..!!

6 bilakah blog anda diwujudkan
november 2008. sempena besday ku tahun tu sbb time tu, Pak Lah datang opis, semata nk wish besday kt aku! wakakah..!! tipu je..!! (1st entry, sila intai SINI) tapi.. agak lama lepas tu, baru timbul rajin utk apdet blog. hehe..

7 siapakah org pertama yg tahu dan menjadi follower blog anda
org pertama tau, opismate aku la.. AIDA @ BONDA. dia ni la pengaruh besar aku dlm dunia blog ni asalnya. 
tp 1st follower aku, kawan lama aku..

8 sila tag 5 org lain untk menerima anugerah dan pas kan syarat syarat ini...
nk tag sapa eh? hmm.. biar dulu, bleh? nanti aku pk jap. ;)

4 comments:

Anonymous said...

wow mwnang award..lihatlah dunia..hehe tahniah

ann @ hatiberbunga said...

yezza...!!! semua org pemenang. tiada pengalah! hihi..

ch@ said...

blog akak ni menarik sebab simple. kita suka yg simple.

~izan~ said...

salam...nak pnggil akak aci tak?ehehe.rasa mesra n hormat.dok cari2 updated blog ni,patotlah takde,non-polow ghopernya hehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails