Monday, November 22, 2010

tak tolong, salah.. tp bila tolong, lagi salah..

kenapa lah perlu buat saya macam ni bila saya dah tolong??
tak tolong, salah..
tapi bila tolong, lagi salah..

saya bukan nk mengungkit.. saya just nk rasa dihargai..
tak minta bayar pun..
saya bukan nk berkira.. saya just perempuan..
yg terikat dengan approval suami.. 
 
saya tak pernah bersangka buruk terhadap ***** tau.. 
saya kenal ***** dah lama sgt.. tau dah perangai *****tu cmner..
tu sebab nape saya tak pernah nk amik pusing sgt apa yg ***** buat.. 
tapi bila dah sampai libatkan mak abah saya..
burukkan nama baik saya depan mak abah saya..
terutama TANPA TANYA SAYA DULU hal sbnrnya. 
sampai saya kena 'skolah' kaw2 ngan dorang..
sapa tak sedey?
hmm...

5 comments:

Fieza79 said...

ohh mmg sedey di buat gitu..tkpe2 Ann..sabo biar tuhan je balas perbuatan dia..!

Diamilikku said...

err...tak tahu pokok pangkal...tapi tumpang simpati..sabar ehh ann..insya allah...tuhan itu adil

wan nurul hezrina abd halim said...

maybe msalahnie tak bleh ceritakan kat blog,tapi besabarjelah ek..mmg ckp senang tapi tujelah yang mampu kita wat..sedey kan orang wat kiter lagu tuh..

ann @ hatiberbunga said...

fieza = yup. sgt2 tgh tahan diri ni..

sue = hanya Allah tempatku mengadu, skrg ni.. huhu..

hezrina = tu la nyer.. sgt2 kena tapis segala ayat yg ku tulis di sini.. yg lain, hanya Allah yg tahu.. hmm..

yanz said...

sabarin... mbak ojo ngesahin ...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails