Sunday, November 7, 2010

khas buat Asyraf ku sayang..


tgh wat keja kt laptop mama ni..
tetiba terjumpa gambar ni..

masa ni Asyraf baru berusia 11 bulan.
baru tumbuh 4 batang gigi, rasanya..

ntah macam mana, tetiba air mata mama mengalir deras..
sayangnya mama kt anak kecil dalam gambar ni..
dia lah intan, dia lah nyawa mama, sbnrnya..
dia lah penawar luka mama..
dia lah penyeri hidup mama..
dia lah yang membuatkan mama tersenyum sorang2 tiap kali berjauhan dgn dirinya..
dia lah segala2nya buat mama..

walaupun scr luaran, mama byk utamakan adik,
tak bermakna kasih mama berkurangan sedikit pun buatmu, sayang..
itu hanya kerana adikmu terlalu kecil lagi utk menjaga & membela dirinya..

mama minta maaf, sayang..
kerana terlalu banyak memarahi dirimu..
ntah la.. mungkin mmg silap mama..
mana kan budak seusia kamu skrg ni, faham sstu perkara dlm dunia ini sejelas mama ni yang sudah menjalani hidup ini utk sekian lamanya..
tetapi sesungguhnya mama hanya mahu kamu menjadi insan yang bijak lagi berguna di masa akan datang.. 
terutamanya di kala mama dan daddy sudah tiada kelak.

sgt2 minta maaf juga sekiranya ayat2 mama di sini tunggang langgang..
BM mama masa SPM dulu pun cukup2 makan je!

tapi yang pastinya,

MAMA SANGAT 10x SAYANGKAN KAMU.


sampai bila-bila.

ingat tu ye..
(lots of hugs n kisses dari mama..)

4 comments:

aanie said...

xpe, marah utk kebaikan....ibu mana x sygkan anak kan? mmg blh mengalir air mata bila terkenangkan anak...

cha said...

tiba-tiba je akak emo niii... anak kak, marah² syg gitu.

rozila said...

Salam...betul la Ann....skang wpun blum deliver lg, tp rozy dh rs stress sgt dgn iris....selalu marah2 dia...sian....kdg2 bgn tgh mlm rs mcm nk nangis tgk dia......

Anonymous said...

Thanks :)
--
http://www.miriadafilms.ru/ приобрести кино
для сайта hatiberbunga.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails