Monday, November 1, 2010

sembang ngan Asyraf pasal KAHWIN


Asyraf : Opah wat apa tu?
Opah : Opah buat bunga..
Asyraf : Opah wat bunga? 
Opah : Iya..
Asyraf : Opah wat bunga apa?
Opah : Opah wat bunga Acu.. Acu nak kawen..
Asyraf : Acu nak kawen? Acu nak kawen apa?
Opah : Acu nak kawen Pak Cu lah.
Asyraf : Nape Acu nak kawen Pak Cu?
Aku : Sebab Acu dah gatai! hehe.. (saje sibuk nk nyampuk! ahaks!)
Asyraf : Acu gatai? Nape Acu dah gatai?
Aku & Opah : wakakakah...! (sgt xde idea nk jawab apa dah)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

(tengah sembang2 cantek ngan Asyraf, pada malam nya.. tetiba..)

Asyraf : ACHAP NAK KAWEN!!
Aku : hah?? 
Asyraf : ACAP NAK KAWEN..!!
Aku : Asyraf nk kawen?
Asyraf : (mengangguk)
Aku : Asyraf nk kawen dengan sapa?
Asyraf : Asyraf nak kawen.. nk kawen.. nk kawen..  
(berjela2 perkataan 'nak kawen' tu dia sebut sambil pikir perkataan yg sesuai.. hehe..)
Aku : ha? Asyraf nk kawen ngan sapa ni?
Asyraf : Achap nk kawen dengan Pak Chu!!
Aku : hish! yang nk kawen dengan Pak Chu tu, Acu lah.. Asyraf mana bleh kawen ngan Pak Chu..
Asyraf : ha??  (dengan muka blur sbb tak paham smbil pala teleng kt sblh. hihi..)

4 comments:

mamaaerish@eb said...

ahaks... kalola dier tau... hu2

mamaaerish@eb said...

ahaks... kalola dier tau... hu2

.::Lynn::. said...

xlama lagi dapat menantu la... hehhehehe

ann @ hatiberbunga said...

hahaha.. Toilet trained pun blum.. Jgn mimpi la nk cepat sgt bermenantu.. :p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails