Tuesday, June 1, 2010

Gaya Asyraf Senyum

Asyraf, sejak dah besar skit ni.. sangat la payah nk mintak dia senyum utk kamera.
asyik wat muka blur dia tu je. huhu..

tapi, kadang2, bila hati dia senang, n kita mintak dia senyum utk kamera,
mimik muka ni la yg slalu dia buat.

adakah ini maksud "senyum" kepada Asyraf? hehe..

9 comments:

eija zaquan @ sweetmama said...

heheh..cute..bdk mmg camtu kot..anak eija pun camtu..senyum smpai tutup mata...hidung smpai ternaik2...itu yg wat bertambah comey tu..

mamalieyna said...

hikhik..comel..sampai kan idung2 skali tersenyum,,hehe,,

Syafrizal said...

comelnya sebab terpaksa hehe

BIONIC WOMEN said...

COMELNYEERRRR..
budak2 around this age memang gitu kot..anak eily pun macam2 memek muka dia buat kalau suh senyum, yg lagi frust time nak snap gambar tu ler dia pandang lain..huhu

Momma Mia said...

alahai comel nyer memek muka Asyraf tuuu

Fieza79 said...

comell senyum cenggitu..
anak2 fieza pon ms usia sebaya Asyraf pon suke wt sengih gitu smpai tertutup mata wehh..!

emran reza said...

ann...haha...emy rasa dh 2 pasang baju asyraf yg sama sejibun dgn emran nih...hehe...almaklumler, mamanye shopping kt tmpt yg lebih kurang je kan hehe....

sweetfiza said...

kira snyum ler tu ....smpai terangkat hdung ....he he he ..

ann @ hatiberbunga said...

hahaha..!!
tu la nyer. bak kata mamalieyna, ngan idung2 skali tersenyum. ahaks!

asyraf.. asyraf.. =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails