Tuesday, June 1, 2010

Main Air Lagi..!!

sememangnya hobi Asyraf adalah main air. hehe..
pantang jumpa hos air kt depan rumah tu, wajib la Asyraf nk usik2 smpai basah baju bagai.
aku, geram punya pasal,
amik hos air tu, terus spray kt Asyraf & kazennya (anak along aku), si Irfan.

seronok la plak dorang kena spray air tu.
siap lari2 lagi. hahaha..!!
takut je tergelincir lantai dah licin sebab basah. =)

 haip! jgn amik gambar aku yg super selekeh ni!
wargh..!!!
hehe...

3 comments:

Syafrizal said...

seronoknya main air.. tapi tak boleh lama2 nanti demam...

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

ann kena beli mini pool tue bg dorg berendam smp puas ;-)

Diamilikku said...

alesha lagi tak tahan..balik keje amik kat umah pengasuh..pastu neighbour nak pinjam kejap ajak main ngan anak2 dia...kita bagi elok je ada baju...kang bila dah antar balik...yg tinggal pampers je..kat umah org pun jadik yerrr main air...adoi laa...susah tul..memang tak takut air

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails