Monday, May 31, 2010

Dak Bambam Yg Hepi

sangat geram dgn dak bambam yg sorang ni.
rasa cam nk geget2 je anak sendiri.
aci x?
hahahaha..!



smpai air liur meleleh! hihi..

mmmuuuaahhh..!!!!

6 comments:

Fieza79 said...

sgt cute...n putih melepakk gitu..

sue mrs.pink said...

cute nye kak...geram!!

BIONIC WOMEN said...

alahai tomei nyer...
saya sangat jeles la...anak saya sangat susah senyum depan kamera..semua kengkawan tegur anak mahal senyum..muka garang

Syafrizal said...

Comelnya.. cute dan putih melepak
mesti ramai suka kacau dia hehe

Diamilikku said...

ada tak hukuman kalau mak gigit anak sendiri..agak2 masuk dalam kategori mendera anak tak...kita gigit bukan sebab marah..tapi sebab geram....eiiiii...ehhehehhe

ann @ hatiberbunga said...

fieza79 > tu la nyer. putih kan? camner ntah bleh jadik putih gitu. walhal mama & daddy dia gelap je. ekekek..

sue > geram? hehe.. nk kiss bleh. tp nk geget, mama dia je yg bleh. hahaha..!

bionic woman > hehe.. kecik2 mmg senang nk amik gambar. tp bila dah besar cam abangnya Asyraf, aduyai.. terpaksa kreatif nk suruh dia senyum. hihi..

syafrizal > aah. mmg pun. bawak kemana2 pun ramai je peminat. ekekek..

diamilikku > tu la nyer. takut2 je ada org teledera datang saman mama nya sbb gigit anak. hahaha..!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails