Sunday, May 23, 2010

Hadiah Contest Kasihnya Atuk dah ada dah..!

ha... adiah Contest Kasihnya Atuk dah ada adiah dah..!!
hasil terjahan aku ke kedai ni : hehe...

nk tau apa?
ha.. ni la dia..


TEMPAT PERTAMA : 

close up sket..
~ sarung kotak tisu ~
TEMPAT KEDUA :
~ tempat gantung kain lap tangan ~

TEMPAT KETIGA :
~ bola gantung warna pink ~

TEMPAT KEEMPAT :
~ sama ngan bola gantung atas. tapi warna krim ~

TEMPAT KELIMA :
~ hiasan dinding (kayu) ~

* psstt..!!! hadiah2 ni utk mama2/ibu2/ummi2nya...
tapi hadiah utk atuk2/opah2 nya pun akan ada tau! bagi menghargai mereka, juri2 kami telah berbesar hati nk sponsor. TAPI hanya akan tau bila dah ada pemenang nanti. tunggu..!! hehe..

6 comments:

Syafrizal said...

lawanya hadiah
untung la sapa yang menang :)

ibu_Arifa said...

cantiknyer hadiah2 tuh..harap2 ada lah rezeki nak menang salah satu darinya nnt.

Nad a.k.a MamaZakwan said...

tak sabonye nk tau pemenang :)

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

cantik blog baru nieh .. wahhhh sudah ada bizzz baru .. meriahnya majlis tunang .. grandddddddddddddddd ;-)

ann @ hatiberbunga said...

syafrizal > ha.. mmg untung. xnk join skali ke? hehe..

ibu_arifa > doa byk2 ye! puh! puh! hehe..

nad > tunggu..!! after 5 jun ni, wokeh! ;)

diana > ha.. tu la nyer.. diana lama x menjengah sini, kan? miss u already. hehe..

Momma Mia said...

wah hadiahnya sangat menarik tertarik. Thanks Ann!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails