Wednesday, May 26, 2010

Apa yg aku dpt dgn RM126 di SOGO?

ha... skrg kan tgh sale giler2 baju budak kt SOGO, KL.. hehe..
(smpai 30 mei ni..)
so, di kala aku & en.hubby cuti arini, ditemani dek the kids yg agak behave..
dalam masa setengah jam aje.. 
di mana kami terjah 2 booth aje (ye ke org panggil booth? ke.. "rak" ke eh? ntah la. hahaha..!!),
maka.. ini la yg aku berjaya rompak dari en.hubby utk the kids dgn rege RM126.00 sahaja!
10 item tu!!
(byk nya la perkataan "aje" dlm ayat aku kt atas tu. hahaha..!!)


kenapa aku bunyi cam jakun je bila dpt shopping kt sogo??
sebab sejak dua menjak dah jadik org Nilai ni.. 
nk merasa turun KL dlm setahun tu, sgt bleh la dikira dgn sblh jari je.. huhu...
sgt kesian kan?
papehal pun, aku masih jadik peminat setia segala jenis promotion kt sogo tu. hehe..
GO!! SOGO SALE, GO!!
hahaha..!!

3 comments:

alinalan said...

yes.. smalam me shopping sakan sesorang di sogo tuh... amat ler best!! hihi tp tak sempat terjah baju budak2 kat bawah tuh.. sbb baju mama dia prioriti nk masuk koje... hihii

nad said...

1st of all. hepi anniversary!! :)

2nd : akak telah membuatkan saya teruja nak gi sogo gak ni..wpun tau hubby mesti tak berapa gemor!huhu..bestnye, shopping kt sogo!!

reza nani said...

wakakakka....gelak xhengat baby dlm perut nih hhuhuhu....sebab mama emran pun shopping sakan kt sogo time tuh...ntah2 kita berlaga perut tp xperasan hahahaha....mama emran pun sebat dlm berbelas lai gk baju n suar utk emran tp just kuar rm150 sahaja...berbaloi22222 huhuhuh....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails