Sunday, May 30, 2010

Followers Ku : Nak Follow Back, Tapi..

actually, aku sgt lah hepi jumlah followers ku dah cecah 100++. 
bertambah kawan2 ku kt dunia maya ni.
(tengah lompat2 bintang ni. nampak x? hehe..)

TAPI..
aku ada mslh (byknya la mslh minah ni. hehe..) nk follow back la..
sebab sstgh profil blogger yg dah jadi follower aku tu,
x diletakkan la plak link nya..
yang ada, hanya "site i've joined" & "aktivities" je.
aku try google.. ada yg aku jumpa, n ada yg x jumpa.
so, xleh la nk follow back.
SORI SESANGAT..!!

sesentah kengkawan, ada tinggal jejak kt shoutbox.. so, xde la mslh aku jejak dgn jayanya..

sehubungan itu, aku seru kt para followers VOMH ni..
harap sudi la kiranya u all "meng appear kan" link u all kt profil u all tu..
xpun, tinggalkan jejak kt shoutbox VOMH ni.
supaya aku leh follow back.
TIMA KASIH.. ^___^

rasa cam x selesa plak org nk berkawan ngan kita, tapi kita buat2 jual mahal, kan? huhu...

ke... ada cara lain ye?
kengkawan blogger tegar... hamba yg kerdil ini ingin berguru, leh?  ;)

2 comments:

Syafrizal said...

sepatutnya kene gantikan profile dengan Google Profile
pastu edit Google Profile tu supaya letak link blog hehe

ann @ hatiberbunga said...

ha.. tu la nyer.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails