Saturday, May 15, 2010

shopping dapur

last weekend.. (sgt obvious ni entry peram. hehe..),
en.hubby bawak aku gi shopping dapur (hood & hob) utk rumah baru kami!
dia bawak aku smpai puchong. (credit to kawan en.hubby)
semangat punya pasal nk carik dapur cun tp murah.
hehe.. aku, sangat lah teruja, wokeh!
hasilnya, TADA..!!!

.
.
.
jenama RINNAI.. dari Jepun.
mana satu dapur aku??
ha..!!!
.
.
.
.
.
.
TUNGGU....!
bila dah pasang nanti baru aku tunjuk aa... hihi...

ini la muka hepi dapat dapur baru. 
(sgt xde alasan utk malas masak pas ni.. bak kata en.hubby. hehe..)

sesungguhnya aku suka bergambar.. tp en.hubby sebaliknya.
so, hasilnya, dia suka benor wat memek muka yg ntahapahapa tiap kali aku nk snap gambar kami.
(padan muka! biar suma org tengok muka abang yg ensem tu. haha..!!)

ha.. kami beli dapur kt sini aa..
PARAMAX, punchong.
kedai2nya betul2 depan pintu 2, pasaraya GIANT, puchong.
ada sesapa nk terjah jugak x??

sila percaya bahawanya lepas bayo, 
kami terus hangkut bawak balik rumah.
xde nk tunggu2 delivery bagai. 
hahaha..!!

terima kasih yang tak terhingga kpd staf2nya yang setia meredah hujan,
memadatkan keta altis kami yg chumel itu ngan dapur yg gabak di tengah2 hujan.
touchingnya! sob..sob..sob..

nota jari :
yeay! yeay! yeay! yeay!

3 comments:

Mayiskandar said...

confirm x sabar2 nak pasang kt dapur sendirikan...dan saya pon x sabar2 nk tgk output yg akan terhasil...hehe

Puteri Satu said...

bila nak pindah tuh...???? huhuhu... cepat2 penuhkan row depan tu... husband tu jgn lupa join rukun tetangga...ok...

ann @ hatiberbunga said...

mai > ha..!! mmg x sabar sesangat dah pun ni. hihi..

kak zainie > klau xde aral, sblm puasa la.. klau bleh, nk puasa kt umah sendiri, tahun ni. rukun tetangga? ok. ok. harus ku ingatkan dia tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails