Saturday, May 15, 2010

Haa...!! Boleh Pun Buat..

setelah 5 bulan (seusia ngan Ayra), aku dapat kunci rumah baru ku itew,
last weekend, selepas berjilid2 en.hubby sekolahkan developer suh selesaikan defects rumah baru kami tu, akhirnya berjaya jugak dorang buat..

kepala paip yg sebelum ni 80% xde, akhirnya memunculkan diri jua. hehe..

rata jua akhirnya siling kt tangga ni yg sblm ni ala2 tsunami. 
 

ha.. ni xde kaitan ngan defects, tp nk apdet gak progress nya. hehe.. : 
METER ELETRIK - dah pasang last month! hihi..

ha.. boleh pun buat defects tu, kan??
x susah pun, kan?
so, kenapa la selama ni susah sgt nk amik serius laporan defects kami tu? 
adeh la..

nway, tetap syukur, akhirnya suma yg ter hanging, berjaya jua digerakkan semula..

muka mak budak yg hepi : lalalala...

5 comments:

Don & Nor said...

ann...ada wat renovation ker??
nor ni x sabau nak balik m'sia nak kejekan umah gak. umah dah siap bln 3, tp x dpt dijengah lg smpilah kitorg balik for good nanti.
nak tanya ann klu2 ann dah wat ubahsuai kat umah tu..hihi

Ummi Aisyah said...

wah kak ann,hepinya dpt kunci rumah..bile nak masuk rumahnya?

Fieza79 said...

if tangguh2 mmg cenggitu...
pape pon slmt berumah baru..

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

wah hepinya shopping bebarang rumah baru ;-)

eija zaquan@sweetmama said...

wah seronoknya...xlama lg bole la dok umah baru...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails