Monday, May 3, 2010

Yum..Yum..!

akhirnya, dgn jasa baik beliau ini, sampai gak aku kt kedai makan  Kg.Jijan yg glamer n jadik sebutan kengkawan kt opis tu.. (dorg tu saje je umpan2 aku dgn puji2an yg mengliurkan, hampir tiap2 ari tau.. mmg nk kena geget! :P)

posing sblm makan :
huh? pesal muka aku nampak runcing semacam ni? 

makanan yg berjaya masuk perut kami :

sgt marveles, ok!
memula planning nk oder set asam pedam yg glamer tu. tp.. biar la dulu. tetiba teringin makan nasik ayam la plak. hehe.. donut dia.. sgt gebu & sgt sedap. besar tapak tangan! ukur dr pergelangan tgn, smpai ujung jari kelingking aku.  ABC (aku pnya) & lai chi kang (bonda punya), mangkuk super besar smpai kembung perut kami hadap! hahaha..!!
licin, ok! hihi..

Harga : 
Nasi Ayam + ABC = RM6.50
Donut = RM1.00 sebijik

bukti kedai makan ni glamer kt opis aku, wpun agak jauh sbnrnya kedai tu dr opis aku tu :
 jumpa opismate lain kt situ! hihi..

oleh kerana aku sgt jatuh cinta ngan donut dia, aku pun siap tapau utk staf2 aku

ini la kedainya..
interiornya wane PINK!
i like!

4 comments:

mayiskandar said...

yg nih pon terpengaruh gak :)

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

mmg donut tue membuat aku terliiiurrrrrrrrrr

Aini said...

kat mana ni ina? macam best jer...

ann @ hatiberbunga said...

mai > camner x terpengaruh.. hari2 duk diapi2kan.. mana tahan.. hehe..

diana > ha.. mmg donut dia superb! kalau big apple. hihi..

kak aini > kedai ni dekat2 ngan maidin kt kota seriemas. tau ke?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails