Monday, May 10, 2010

Terima Kasih, Mama..!

 hadiah teristimewa buat ku di hari ibu tahun 2010 adalah :
Terima Kasih, Mama..!!

wargh..!! 
anda sesungguhnya tahu bahawa anda seorang ibu bila 
terasa kagum & touching yg amat sangat bila perkataan semudah itu keluar dari mulut anak kecilmu yg baru masuk 2 tahun..

sabtu lepas, tetiba aku terperasan bahawasanya Asyraf dah pandai sebut "terima kasih, mama.." setiap kali aku sua barang @ susu @ makanan kt dia. sgt jakun, occay..!

isk! isk! isk! 
nk nangis jap, bleh x? huhu..

6 comments:

mamalieyna said...

simple word..tapi sngt bermakna as a mom kan..hukhuk..tumpng nak nangis sama..hehe..nyibuk jer! :p

Mayiskandar said...

so sweet...teruja kan ble anak kite dh bleh sebut satu2 perkatan..

sweetfiza said...

sangat teruja kan bila ianya kluar dari anak kita ....
so touching....huhuhu....

ummiaisyah said...

mesti excited sgt kan bile anak sidiri cakap camtu..bila lah nak dengar Aisyah sebut perkataan tu.

ayunaufal said...

adui...terharunye bile ank kecik kite leh ucap cmtu..mmg rase nk ngis pun.. x sbr nk tggu airis plak pndai cakap

ann @ hatiberbunga said...

tu la nyer..
so simple words, yet so meaningful..
i love u so much, dear!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails