Tuesday, May 11, 2010

Nak Berniaga Online Jugak Lah!

tu la nyer..
aku ni sememangnya kuat tiru orang..
orang ada widget comel2 kt blog memasing, aku pun nk letak jugak.
org wat layout 3 column, aku pun terkedek2  buat jugak.
org buat contest kt blog memasing, aku pun gatai buat jugak.
dan sekarang...

orang buat bisnes online @ bukak blogshop, aku pun NAK JUGAK LAH!!
sangat tak kreatif aku ni, kan?? kuat benor aura peniru nya! huhu...
nasib baik la masa exam time belajar2 dulu aku bukan jenis kuat tiru. klau x, confirm x grad la aku. hahaha..!!

ha.. citer pasal bisnes2 ni.. korang tunggu lah dlm waktu terdekat ni ye..
aku nk bukak blogshop..
planning asal, mmg nk bukak kedai yg jual segala yg kaum2 perempuan ni suka beli la.. cam baju.. brg2 kraf.. brgn budak.. dsbnya. tapi, utk permulaan, aku nk start dgn jual tudung & shawl.. (org kata.. laku ke x sstu brg, adalah dgn cara ia diperagakan. so.. my dear lil sis, bersedia lah anda menjadi modelnya! hahaha..!! klau aku yg jadik model, harus jatuh pengsan suma org yg tengok. hihi..)

harap2, kengkawan sekelian, sudi2 la intai jugak ke blogshop ku itew nanti yerk!
bagi sokongan kpd aku yg baru nk belajar berniaga ni. hihi...

4 comments:

eija_sweetmama said...

gud luck..blom cuba blom tau..yg penting di mana kemahuan disitu ade kejayaan...hehhee...

syariza09 said...

x per tiru utk kebaikan, x dosa pun :)
pasni dah jadi tokei la yer

Mayiskandar said...

Ish...x sabar nak terjah blogshop tuh:)

mamaarifakeemaisy said...

bagus2x..sila teruskan niat murni anda tu..hehe..chaiyok2x..!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails